به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بیت الله عبدالهی در گفت و‌ گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی به طی روز های آتی به شهرستان های اهر و هریس سفر خواهند کرد، گفت: روز دوشنبه این هفته، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح می شود.

وی افزود: خواست اصلی ما از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ارتقاء دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی به دانشگاه است که موضوع را در این سفر مطرح و پیگیر خواهیم بود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص جزئیات سفر وزیر جهاد کشاورزی که هم زمان با سفر هیأت دولت به استان آذربایجان شرقی صورت خواهد گرفت، گفت: افتتاح گلخانه در شهرستان هریس و نشست با کشاورزان اهری از جمله برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در این سفر است.

بیت الله عبدالهی در پایان با تاکید بر این که احتمال بازدید رئیس جمهور از نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان هریس در سفر به استان آذربایجان شرقی وجود دارد، خاطرنشان کرد: رایزنی ها برای سفر رئیس جمهور به هریس جهت بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی ادامه دارد که برنامه ریزی می کنیم تا فاز نخست این نیروگاه هم زمان با حضور رئیس‌جمهور و هیات دولت در استان افتتاح شود.