اخبار شهرستان » اخبار ویژه » اقتصادی » علمی
کد خبر : 30606
سه شنبه - 8 مرداد 1398 - 11:52
فرماندار شهرستان اهر:

افتتاح ساختمان دانشکده کشاورزی اهر به زمان دیگری موکول شد

فرماندار شهرستان اهر گفت: به جهت برخی نواقص موجود، افتتاح ساختمان دانشکده کشاورزی اهر به زمان دیگری موکول شد.

افتتاح ساختمان دانشکده کشاورزی اهر به زمان دیگری موکول شد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی با اشاره به اینکه ساختمان دانشکده کشاورزی اهر قرار بود روز دوشنبه این هفته با حضور وزیر علوم افتتاح شود، گفت: با حضور میدانی و بررسی پروژه به جهت برخی نواقص پیشنهاد شد با تکمیل کامل ساختمان، این طرح در زمان مناسب و در یکی از مناسبت های ملی افتتاح شود.

وی اعتمادسازی و صادقانه با مردم سخن گفتن را وظیفه کارگزاران و مدیران برشمرد و افزود: یکی از وظایف کاری و اجرایی فرمانداری نظارت بر روند اجرایی پروژه های شهرستان است.

این مقام مسئول حضور وزیر علوم را فرصتی مغتنم برای تقویت زیر ساخت های آموزش عالی دانست و گفت: در دیدار با دکتر غلامی پیشنهاد ارتقاء دانشکده کشاورزی به دانشگاه ارسباران به جهت موقعیت ویژه منطقه و قابلیت های لازم در زمینه های مختلف کشاورزی، دامی، معدن و گردشگری مطرح شد.

محمودی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با سفر اختصاصی وزیر علوم در آینده نزدیک شاهد محقق شدن خواسته مردم و مسئولان منطقه برای تحقق این امر به عنوان مطالبه مردمی باشیم.

فرماندار شهرستان اهر در ادامه گفت: ساختمان جدید دانشکده کشاورزی اهر در زمینی به وسعت ۱۶۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع در سه طبقه شامل ۱۲ کلاس آموزشی، چهار آزمایشگاه، دو کارگاه، نمازخانه، کتابخانه و قرائت‌ انه، سایت کامپیوتری، ۱۷ اتاق اساتید، ۱۳ کادر اداری  احداث شده است.

وی افزود: با اجرای این پروژه یکی از خواسته‌ های اصلی دانشجویان در خصوص کمبود فضای آموزش، پژوهش و تحقیقاتی محقق می‌شود.

زاهد محمودی در پایان خاطرنشان کرد: دانشکده کشاورزی اهر در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در دو رشته علوم دامی و صنایع غذایی در قالب آموزشکده کشاورزی آغاز کرده و از سال ۹۱ جاری نیز به دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی زیر نظر دانشگاه تبریز ارتقا یافته است.