اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه
کد خبر : 30711
یکشنبه - 20 مرداد 1398 - 10:08
فرماندار شهرستان اهر در نشست با خبرنگاران:

تاریخ و پیشینه مطبوعات اهر افتخارآمیز است / خبرنگاران در کنار انتقاد راهکار هم نشان دهند

فرماندار شهرستان اهر گفت: تاریخ و پیشینه مطبوعات شهرستان اهر افتخارآمیز است.

تاریخ و پیشینه مطبوعات اهر افتخارآمیز است / خبرنگاران در کنار انتقاد راهکار هم نشان دهند

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در نشست با اصحاب رسانه شهرستان اهر که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، تاریخ و پیشینه مطبوعات در شهرستان اهر افتخارآمیز دانست و گفت: فعالیت بی نظیر خبرنگاران و روزنامه نگاران اهری نشان دهنده این است که خبرنگاران صدای رسای شهروندان هستند و این نیز در پیشینه شهرستان وجود داشته است.

وی با ذکر اینکه خبرنگاران در انعکاس اخبار به خبرهای امیدوار کننده توجه داشته و دیدگاه مردم را به آینده از ناامیدی به امیدواری تغییر دهند، گفت: در گذشته شهرستان اهر به قطب صنعتی و تولیدی از جمله کفش در کشور مطرح بود و از این رو رسانه ها با کنکاش و ریشه یابی می توانند دلایل عقب ماندگی و عدم توسعه را پیدا کنند.

فرماندار اهر با بیان اینکه انتقاد وظیفه ذاتی خبرنگار بوده ولی در کنار آن نیز بایستی راهکار هم نشان داده شود، گفت: اینجانب خود را خبرنگار می‌ دانم و علاقه‌ مندم خبرنگاران و اصحاب رسانه در کنار انتقاد از مسئولان، راهکار و مسیر درست را نیز پیش‌ روی مدیران قرار دهند.

محمودی ضمن تاکید بر اینکه خبرنگاران اخبار امیدبخش را به جامعه تزریق کنند، گفت: متاسفانه نقدپذیری در بین مدیران و انعکاس عملکرد دستگاه های دولتی که همانا مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید کرده‌ اند، نهادینه نشده است.

وی در پایان با اشاره به مطالبه شهروندان برای استفاده از ساختمان بیمارستان قدیم اهر به عنوان مرکز درمانی، گفت: همه می دانند نیت واقف زمین بیمارستان قدیم اهر استفاده در حوزه درمانی و بهداشتی است ولی اکنون به عنوان مدرسه استفاده می شود که درست نیست.

گفتنی است در ابتدای جلسه، الیاس ممی پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر گزارشی از وضعیت رسانه ها و مطبوعات این شهرستان ارائه کرد و در پایان جلسه نیز از خبرنگاران با اهدای لوح تقدیر تجلیل و قدردانی شد.