به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آئین اختتامیه بیست و دومین جشنواره شهید رجایی و تجلیل از دستگاه‌ ها و مدیران منتخب استان با حضور استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

در این آئین، مدیران و دستگاه‌ های منتخب استان که براساس شاخص‌ های عمومی و اختصاصی موفق به کسب بیشترین امتیاز در جشنواره شهید رجایی شده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی، شرکت آب و فاضلاب شهری استان، اداره کل بیمه سلامت، اداره کل امور مالیاتی، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان به عنوان دستگاه‌های منتخب معرفی و از مدیران و تیم‌های کاری آنها تجلیل شد.

در بخش شاخص های اختصاصی نیز اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اداره کل دامپزشکی استان به عنوان دستگاه‌های برتر معرفی شدند.

ادارات کل ورزش و جوانان، استاندارد و تحقیقات صنعتی و بهزیستی استان نیز در بخش شاخص‌های عمومی به عنوان دستگاه های برتر شناخته شدند.

همچنین شرکت آب منطقه‌ای استان، سازمان جهاد کشاورزی استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه های اجرایی برتر در حوزه ارائه خدمات معرفی شد.