اخبار شهداء » اخبار شهرستان » اخبار ویژه » فرهنگی
کد خبر : 31615
چهارشنبه - 17 مهر 1398 - 12:24
فرماندار شهرستان اهر:

فرهنگ ایثار و شهادت عاملی برای احیای ارزش های اسلامی است

فرماندار شهرستان اهر گفت: فرهنگ ایثار و شهادت عاملی اساسی برای احیای ارزش های اسلامی است.

فرهنگ ایثار و شهادت عاملی برای احیای ارزش های اسلامی است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ ایثار و شهادت را عاملی اساسی برای احیای ارزش های اسلامی خواند و اظهار داشت: با داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی می توان در تمامی عرصه ها به پیروزی دست یافت و بقاء جامعه به حفظ این فرهنگ ارزشمند بستگی دارد.

وی زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را عاملی مهم در پایداری انقلاب برشمرد و ابراز داشت: این شهدا بودند که عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند و امروز همه ما وظیفه داریم راه آنان را ادامه دهیم.

رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر با بیان اینکه باید مفاهیم دوران هشت سال دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان تبیین شود، گفت: دشمنان در پی آن هستند که با تخریب و وارونه نشان دادن جنگ و دفاع مقدس اذهان نوجوانان و جوانان را نسبت به این موضوعات منحرف کنند که وظیفه و رسالت پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در این زمینه بسیار خطیر است.

محمودی همچنین تصمیمات شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت لازم‌الاجرا دانست و تصریح کرد: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه مسئولان نظام وظایف مهمی را بر عهده دارند.

فرماندار اهر در پایان با قدردانی از تعامل و همکاری اعضا شورا در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم جامعه ایثارگری این شهرستان، اظهار داشت: با داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی می توان در تمامی عرصه ها به پیروزی دست یافت و بقاء جامعه به حفظ این فرهنگ ارزشمند بستگی دارد.