به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ قدرت آقاپور در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان اهر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات پلیسی ۲ سارق سابقه دار که اقدام به سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها و ساختمان های نیمه کاره و… می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در ادامه بیان کرد: سارقان بعد از دستگیری و انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات به عمل آمده به ۲۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند که در این راستا یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ آقاپور با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: انگیزه سارقان از انجام این سرقت ها تأمین هزینه های مواد مخدر بوده است.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کرده و از نگهداری وسایل ارزشی در اماکن و پول نقد و اشیاء قیمتی در منزل خودداری کنند و در صورت برخورد با هر مورد مشکوک نیز بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۱۹۷ برای اعلام انتقادات و پیشنهادات در میان بگذارند.