زاهد محمودی در گفتگو با خبرنگار اهر خبر (اهر نیوز) با اعلام اینکه ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذر ماه سال جاری در حوزه انتخابیه اهر و هریس آغاز می شود و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت، گفت: فرایند های اجرایی انتخابات از دهم آذرماه با ابلاغ دستور شروع انتخابات از سوی وزیر کشور و استاندار آذربایجان شرقی به فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه آغاز می شود.

وی افزود: فرایند ثبت نام بلافاصله بعد از اعلام وصول دستور شروع انتخابات همزمان با سراسر کشور و ۲۱ شهرستان استان آذربایجان شرقی در فرمانداری شهرستان اهر کلید خواهد خورد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر در ادامه گفت: داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه اهر و هریس می توانند از دهم تا شانزدهم آذرماه طی ساعت هشت صبح الی ۱۸ عصر برای ثبت نام به فرمانداری شهرستان اهر مراجعه کنند.

محمودی با اشاره به اینکه احتمالا در روزهای آخر ثبت نام، تراکم متقاضیان ثبت نام بیشتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: داوطلبان برای سهولت ثبت نام و اجتناب از هرگونه معطلی در روز های اول مراجعه کنند و مدارک اعلام شده لازم از قبیل کارت ملی، شناسنامه، عکس و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن را همراه داشته باشند.

وی ضمن اعلام اینکه هرگونه سوء استفاده از امکانات دولتی له یا علیه هر یک از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی احتمالی برخورد می شود، گفت: هیچ یک از مسئولان دولتی حق ندارند از امکانات و موقعیت های اجرایی خود برای تبلیغ فرد و یا جناحی  استفاده کنند که در صورت مشاهده با خاطیان برخورد جدی می شود.

فرماندار شهرستان اهر در پایان بر رعایت تمامی قوانین انتخابات از سوی داوطلبان تاکید کرد و گفت: با تبلیغات زودرس انتخاباتی برخورد می شود و تخلفات انتخاباتی را از طریق مراجع ذیربط پیگیری خواهیم کرد.