به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع خبری معتبر، ۵ داوطلب از حوزه انتخابیه اهر و هریس برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده اند و هیچ یک از ۱۴ داوطلب تایید صلاحیت شده در مرحله قبلی نیز رد یا عدم احراز نشده است.

بر این اساس تعداد فعلی داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه اهر و هریس به ۱۹ نفر رسیده است که اسامی قطعی نامزدها نیز در ۲۲ بهمن ماه توسط وزارت کشور به مراکز حوزه های انتخابیه اعلام خواهد شد.

گفتنی است طی اطلاعیه شورای نگهبان آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت آنان در مراحل قبلی تأیید و در شورای نگهبان احراز نگردیده، می توانند شکایت خود را تحویل دهند.

بنابراین اطلاعیه کسانی که در مراحل قبلی رد صلاحیت شده اند و در این مرحله نیز توسط شورای نگهبان عدم احراز یا رد صلاحیت شده اند حق قانونی جهت اعتراض نخواهند داشت و به عبارت دیگر عملا حضور در انتخابات به عنوان کاندید برای این افراد منتفی خواهد بود.

اسامی نهایی ۱۹ داوطلب تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهر و هریس به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر می باشد:

  1. آقانژاد، حامد
  2. احمدی، حبیبه
  3. اسلامی، محمد
  4. جعفری یخفروزانی، سعید
  5. جوانشیر، اردشیر
  6. حسن پور، سیامک
  7. حیدری، نسیم
  8. دین پرور، عصمت
  9. رسولی، هاشم
  10. سیف زاده مقصودلو، محمدعلی
  11. طاهر کلوانق، نصرالله
  12. عبدالهی، بیت الله
  13. علینژاد فرد، عبدالعلی
  14. فیروزی امند، فاطمه
  15. قرداشخانی، علیرضا
  16. محرم زاده یخفروزانی، احمد
  17. مرادی، معبود
  18. نعمت پور، ناصر
  19. نوامید هیق، غلامحسین