اجتماعی » اخبار شهرستان
کد خبر : 32414
پنجشنبه - 15 اسفند 1398 - 10:41
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر:

شرکت در جشن نیکوکاری با استفاده از شیوه های نوین امکان پذیر است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر گفت: خیران و نیکوکاران می توانند با استفاده از روش ها و شیوه های نوین در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.

شرکت در جشن نیکوکاری با استفاده از شیوه های نوین امکان پذیر است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حسین بگلری در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام اینکه خیران و نیکوکاران می توانند با استفاده از روش ها و شیوه های نوین در جشن نیکوکاری مشارکت کنند، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچنین مشارکت مردم نوع‌ دوست و خیر شهرستان در جشن نیکوکاری روش های نوین پاسخگوی درخواست مردم هستند که در این خصوص مردم نیک اندیش شهرستان می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۴۱۳*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۱۹۶۵ با موضوع جشن نیکوکاری کمک‌های خود را به نیازمندان اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری همه ساله و در آستانه سال نو برگزار می‌ شود، تصریح کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عید را به خانه هایشان ببریم» برگزار می‌ شود که علاوه بر روش‌ های الکترونیک اداره کمیته امداد و مرکزهای نیکوکاری شهرستان نیز آماده دریافت کمک‌ های مردم هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین اهر با اشاره به بانک اطلاعاتی کامل کمیته امداد درباره نیازمندان، تاکید کرد: کمک های مردمی در کمترین زمان ممکن و قبل از تحویل سال نو به دست نیازمندان می رسد.

بگلری در پایان ضمن دعوت از مردم نیکوکار شهرستان برای مشارکت در جشن نیکوکاری و کمک به نیازمندان، ابراز امیدواری کرد: شیوع ویروس کرونا مانع مشارکت مردم نوع‌ دوست شهرستان در جشن نیکوکاری نشود چرا که نیازمندان در آستانه بهار و سال نو، همچون گذشته چشم به دستان با سخاوت خود آن‌ ها دارند تا گل لبخند را بر لبانشان شکوفا کنند.