به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان مشگین شهر، گفت: اعمال محدودیت و مسدود نمودن محور اهر – مشگین شهر به ستاد استانی مبارزه با کرونا پیشنهاد داده شده است.

وی افزود: با توجه به سیر صعودی افراد مشکوک به بیماری کرونا در سطح شهرستان اهر، از مردم درخواست می کنیم هر گونه مسافرت، خرید و دید و بازدید را به بعد از عادی شدن وضعیت موجود موکول نمایند.

فرماندار اهر ادامه داد: حسب دستور وزیر محترم کشور و بر اساس تصمیم شورای تامین شهرستان، تمامی مرخصی و ماموریت مدیران و مسئولین ادارات و ارگان های دولتی شهرستان لغو شده و تمامی ادارات در آماده باش کامل می باشند.

محمودی همچنین از مردم خواست حتما به توصیه ها و آموزش های بهداشت و درمان شهرستان توجه نموده و از مراجعات بی مورد به مراکز بهداشتی و درمانی خودداری نمایند.

رییس قرارگاه زیستی شهرستان اهر در پایان ضمن تشکر از برخی کسبه و اتحادیه ها از جمله اتحادیه طلافروشان که داوطلبانه نسبت به تعطیلی واحد صنفی اقدام نموده اند، گفت: از سایر اتحادیه ها، اصناف و بازاریان و مجتمع های تجاری درخواست می شود در این زمینه بهداشت و درمان شهرستان را همراهی و یاری نمایند.