به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در حاشیه بازدید از کارگاه پروژه بزرگراه اهر – مشگین شهر طی گفتگوی با خبرنگاران، اظهار داشت: این پروژه ملی به پیمانکاری شرکت بلند پایه در فاز اول به طول ۱۸ کیلومتر از مهرماه سال گذشته عملیات اجرایی خود را آغاز نموده است.

وی با اشاره به برخی مشخصات فنی این پروژه، گفت: در این پروژه تاکنون بیش از ۲ هزار مترمکعب عملیات بتن ریزی ابنیه، ۲۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری، ۲۰ هزار متر مکعب خاک ریزی صورت گرفته که در نتیجه ۵.۶ کیلومتر از کل عملیات انجام یافته است.

فرماندار اهر با ذکر اینکه فاز اول پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیار تومان جزو یکی از پروژه های مهم ملی و منطقه ای بین استانی است، عنوان داشت: از مشکلات قابل ذکر در این طرح می توان به تملک اراضی، جابجایی تاسیسات ادارات مخابرات، برق، آب، گاز تا کیلومتر ۵ و جابجایی تاسیسات مالکین مجاور جاده اشاره کرد.

محمودی در پایان رعایت دستورالعمل بهداشتی در کارگاه ها و پروژه های عمرانی، تاکید بر اهمیت این پروژه به عنوان راه مواصلاتی استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و شمال کشور، اقدام سریع در تملک و رفع معارض و هماهنگی دستگاههای خدمات رسان برای همکاری در اجرای سریع پروژه را از اهداف این بازدید عنوان کرد.