به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت تعدادی از شهدای دریادل نیروی دریایی ارتش در حادثه ناوچه کنارک، اظهار داشت: شهید ناو استوار عرشه عادل قاسم زاده، از دریادلان نیروی دریایی ارتش در ناوچه کنارک، یکی از فرزندان غیور خطه ارسباران در عرصه دفاع از حریم ایران اسلامی در این حادثه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

وی افزود: شهادت مزد و پاداش ارزشمند تلاش‌ های بی‌وقفه، خدمت خالصانه و مجاهدت‌ های دریادلانی است که با عشقی وافر و بینشی عمیق برگرفته از ایمان، اخلاص و حب وطن، پا در مسیر دفاع از کیان ایران اسلامی و حفاظت از این آب‌وخاک گذاشتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر از تشییع و تدفین این شهید دریادل در زادگاهش خبر داد و گفت: تشییع این شهید به صورت رژه خودرویی پس از برگزاری مراسمات در تهران و جنوب کشور، در اهر برگزار خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه شهید ناو استوار عرشه «عادل قاسم‌ زاده» متولد سال ۱۳۶۹ در شهرستان اهر بود، اضافه کرد: پیکر مطهر شهید عادل قاسم‌ زاده بعد از مراسمات و تشریفات لازم در ارتش، در روستای رواسجان شهرستان اهر تشیع و خاکسپاری می‌ شود.

وی در پایان گفت: هنوز زمان دقیق تشییع پیکر مطهر شهید قاسم‌ زاده مشخص نیست لذا پس از هماهنگی‌ ها با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و تشییع در تهران، زمان تشیع پیکر این شهید در شهرستان اهر اطلاع‌ رسانی می‌ شود.