به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان اهر با بیان اینکه شهرستان اهر و شهرهای مراغه، میانه، مرند، بناب، چاراویماق و تبریز از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: محدودیت ‌هایی در شهرستان های با وضعیت قرمز به مدت یک هفته اعمال می شود و تداوم آن نیز بستگی به وضعیت کرونای شهرستان دارد.

وی ضمن تاکید بر اینکه استفاده از ماسک در تمام ادارات شهرستان و توسط مردم الزامی است، تصریح کرد:  همه پرسنل و کارمندان باید از ماسک استفاده کنند و ارائه خدمات در ادارات به ارباب رجوع نیز منوط به زدن ماسک توسط آنهاست.

فرماندار اهر همچنین اظهار کرد: تعطیلی حوزه علمیه، آموزشگاه ‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه ها، کتابخانه‌های عمومی، استخرهای سرپوشیده، مراکز تئاتر، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و همایش، باشگاه‌ های ورزشی، کافه‌ ها و قهوه‌ خانه‌ ها، شهربازی و باشگاه‌ های بدنسازی از جمله محدودیت‌ هایی است که در طول هفته جاری در شهرستان اعمال خواهد شد.

محمودی در پایان تأکید کرد: افرادی که به دستورالعمل ‌های ابلاغی تمکین نکرده و همکاری نکنند، به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد.