اخبار شهرستان » اخبار ویژه » فرهنگی
کد خبر : 33495
دوشنبه - 27 مرداد 1399 - 08:10

از خبرنگاران شهرستان اهر تجلیل شد

طی برنامه ای ویژه با حضور مسئولان ارشد شهرستانی از خبرنگاران شهرستان اهر تجلیل شد.

از خبرنگاران شهرستان اهر تجلیل شد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، عصر روز شنبه (۲۵ مرداد ۱۳۹۹) با حضور نماینده شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور حداکثری اصحاب رسانه در محل سالن میرزا جعفر قراجه داغی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران شهرستان اهر تجلیل شد.

در ابتدای برنامه الیاس ممی پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر ضمن خیر مقدم به حضار، مختصری در مورد تاریخچه مطبوعات ارسباران و جایگاه رسانه در اهر گفت و از بی مهری های روا داشته شده به خبرنگاران و مشکلات این قشر زحمت کش مطالبی بیان کرد و از توجیه بعضی نهادها و سازمان ها در خصوص رسالت خبرنگار توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین در ادامه استاد حسین دوستی از فعالان فرهنگی و نویسندگان مطرح اهری سخنانی در خصوص چاپ کتب ارزشمند در شهرستان مخصوصا کتاب شناسنامه مطبوعات ارسباران توضیحاتی ارائه دادند و در پایان شعری از سروده هایشان در مورد خبرنگاران قرائت کردند.

استاد جعفر خضوعی سردبیر نشریه گویا یکی دیگر از فعالان عرصه خبر شهرستان نیز در خصوص نقش رسانه در رشد و توسعه اشاره کرد و مواردی از مطالبات شهرستان ارائه داد و خواستار اهتمام جدی نماینده و فرماندار به توسعه شهرستان مخصوصا در عرصه گردشگری و فرهنگ و هنر شدند.

گفتنی است در این مراسم احمد محرم زاده، نماینده شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و رسول خدابخش، فرماندار جدید شهرستان اهر که چند روز قبل معارفه شد، به سخنرانی پرداختند.

در پایان مراسمن با اهدای لوح تقدیر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اهر تجلیل شد.