اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه » سلامت
کد خبر : 33552
چهارشنبه - 29 مرداد 1399 - 08:53
فرمانده سپاه ناحیه اهر:

رزمایش پدافند زیستی در شهرستان اهر برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه اهر از برگزاری رزمایش پدافند زیستی در این شهرستان خبر داد.

رزمایش پدافند زیستی در شهرستان اهر برگزار می شود

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ پاسدار موسی صفی در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونابا بیان اینکه رزمایشی در قالب پدافند زیستی به منظور تعامل و هم‌افزایی بیشتر با ادارات با محوریت سپاه ناحیه اهر برگزار می کنیم، گفت: بنا داریم این رزمایش را در نقاط پُر رفت و آمد و شلوغ شهر اهر برگزار کنیم و ماسک ‌های تولیدی به صورت نمادین توسط اتاق اصناف و بسیج اصناف در پاساژها، بازار و کسبه توزیع خواهد شد.

وی افزود: نحوه مقابله با ویروس کرونا با همکاری دستگاه هایی همچون شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و … را در این رزمایش تمرین می کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در ادامه گفت: کارگاه های تولید ماسک را که با فروکش شدن مقطعی کرونا تعطیل کرده بودیم، با اوج‌ گیری دوباره این ویروس منحوس مجدداً فعال کردیم.

سرهنگ صفی همچنین گفت: در کنار توزیع بسته‌ های معیشتی که سپاه ناحیه اهر در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا در شهرستان اهر توزیع می کند، بسته های بهداشتی را نیز آماده توزیع کرده ایم تا در رزمایش پیش در منطق آسیب پذیر و آن هایی که نمی توانند تهیه کنند، توزیع کنیم.

وی ادامه داد: همت اعضای ستاد مقابله با کرونا در شهرستان اهر را بایستی به مردم نشان دهیم و اگر بتوانیم همت و اقدام عملی را به مردم نشان دهیم، حساب و کتاب کار هم به دست مردم خواهد آمد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر همچنین گفت: امیدواریم بتوانیم در معیت مسئولان شهرستان اهر اقداماتی انجام دهیم تا مردم از نفع آن بهره مند شده و سلامت آنان که همواره نعمت خدادادی است در معرض خطر قرار نگیرد.

سرهنگ پاسدار موسی صفی در پایان با اشاره به اینکه بسیج به عنوان بدنه فعال ملت و محله محور در اختیار هیأت امنای مساجد خواهند بود، گفت: معتقدیم باید «کار از مردم، با مردم و برای مردم» را عملی کنیم که اگر همه ما هم پای کار باشیم و مردم توجیه اقناعی نشوند، موفقیتی کسب نمی کنیم.