به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ پاسدار موسی صفی در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونابا بیان اینکه رزمایشی در قالب پدافند زیستی به منظور تعامل و هم‌افزایی بیشتر با ادارات با محوریت سپاه ناحیه اهر برگزار می کنیم، گفت: بنا داریم این رزمایش را در نقاط پُر رفت و آمد و شلوغ شهر اهر برگزار کنیم و ماسک ‌های تولیدی به صورت نمادین توسط اتاق اصناف و بسیج اصناف در پاساژها، بازار و کسبه توزیع خواهد شد.

وی افزود: نحوه مقابله با ویروس کرونا با همکاری دستگاه هایی همچون شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و … را در این رزمایش تمرین می کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در ادامه گفت: کارگاه های تولید ماسک را که با فروکش شدن مقطعی کرونا تعطیل کرده بودیم، با اوج‌ گیری دوباره این ویروس منحوس مجدداً فعال کردیم.

سرهنگ صفی همچنین گفت: در کنار توزیع بسته‌ های معیشتی که سپاه ناحیه اهر در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا در شهرستان اهر توزیع می کند، بسته های بهداشتی را نیز آماده توزیع کرده ایم تا در رزمایش پیش در منطق آسیب پذیر و آن هایی که نمی توانند تهیه کنند، توزیع کنیم.

وی ادامه داد: همت اعضای ستاد مقابله با کرونا در شهرستان اهر را بایستی به مردم نشان دهیم و اگر بتوانیم همت و اقدام عملی را به مردم نشان دهیم، حساب و کتاب کار هم به دست مردم خواهد آمد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر همچنین گفت: امیدواریم بتوانیم در معیت مسئولان شهرستان اهر اقداماتی انجام دهیم تا مردم از نفع آن بهره مند شده و سلامت آنان که همواره نعمت خدادادی است در معرض خطر قرار نگیرد.

سرهنگ پاسدار موسی صفی در پایان با اشاره به اینکه بسیج به عنوان بدنه فعال ملت و محله محور در اختیار هیأت امنای مساجد خواهند بود، گفت: معتقدیم باید «کار از مردم، با مردم و برای مردم» را عملی کنیم که اگر همه ما هم پای کار باشیم و مردم توجیه اقناعی نشوند، موفقیتی کسب نمی کنیم.