اجتماعی » اقتصادی » فرهنگی
کد خبر : 3399
چهارشنبه - 18 اسفند 1395 - 22:12

تشکیل پرونده هایی در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی در اهر

رئیس دادگستری شهرستان اهر گفت: در راستای تبعیت از سیاست‌ های قوه قضائیه در مبارزه با مفسدان اقتصادی، پرونده‌ های متعددی در این شهرستان تشکیل شده است.

تشکیل پرونده هایی در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی در اهر

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت‌ الاسلام محمد علی نظری در آخرین جلسه سال جاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر که با محوریت اقتصاد مقاومتی در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: دستگاه قضایی در سال جاری رویکرد جدی مبارزه با مفاسد اقتصادی را در پیش‌ گرفته است و در این راستا پرونده‌ های مختلفی در سراسر کشور و همچنین شهرستان تشکیل یافته و برخورد جدی با مفاسد اقتصادی شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی زمینه سرمایه‌ گذاری را برای سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی فراهم کرده است، ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات دادگستری اهر در زمینه اقتصاد مقاومتی زمینه‌ سازی برای سرمایه‌ گذاری سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی بوده و با توجه به اینکه شهرستان اهر ظرفیت‌ های بسیاری در این جهت دارد، دستگاه قضایی در این خصوص از سرمایه‌ گذاران حمایت می‌ کند.

حجت‌ الاسلام نظری بیکاری و اشتغال جوانان را یکی از معضلات شهرستان اهر و منطقه ارسباران عنوان کرد و گفت: از طرح‌ های عمومی و متعلق به ادارات و سازمان‌ ها در جهت اشتغال‌ زایی و رفع معضل بیکاری اجرا شود، دستگاه قضایی در کنار آن‌ هاست.

وی با تأکید بر اینکه با حضور پرشور و حداکثری مردم شهرستان‌ های اهر و هریس در انتخابات میان‌ دوره‌ ای مجلس، ریاست جمهوری و شوراها برگ زرین دیگری بر کارنامه خود بیفزایند، اضافه کرد: دستگاه قضایی همیشه آمادگی دارد تا با کسانی که برخلاف قوانین و مقررات حرکت می‌کنند برخورد کند و همچنین در مسائل تخلفات انتخاباتی به جد حساسیت‌هایی وجود دارد.

رئیس دادگستری اهر با اشاره به اینکه سال گذشته در رابطه با انتخابات پرونده‌ های متعددی در شهرستان اهر تشکیل شد، اظهار کرد: در خصوص تشکیل پرونده‌ های تخلفات انتخاباتی، پرونده برخی از خاطیان مورد رسیدگی قرار گرفت و حکم صادر شد که رای صادره برخی‌ ها نیز برای متهمان ارسال شده است.

حجت‌ الاسلام نظری در پایان با اعلام اینکه خرید و فروش، نگهداری و حمل و نقل مواد محترقه خطرساز که جان انسان را تهدید می‌کند جرم بوده، گفت: استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال یکی از دغدغه‌ رها و نگرانی‌ های خانواده‌ ها است که برخی خانواده‌ ها بر اثر سهل‌ انگاری با حوادث تلخی روبرو می‌ شوند.