به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: ۷۵ درصد بیکاران موجود قبلا شاغل بودند و تنها ۲۵ درصد بیکاران جدیداً وارد بازار کار می شوند که تلاش می شود ضمن حفظ شرایط موجود زمینه های اشتغال جدید را در استان و در بخشهای مختلف فراهم کنیم.

حسین فتحی در دیدار با مدیران داروسازی زهراوی با بیان نقش راهبردی صنایع داروسازی در تامین نیاز دارویی کشور اظهار کرد: داروسازی زهراوی با وجود مدیریتی متعهد و متخصص و توانمند با بهره مندی از دانش و تجربه بالای مدیران و کارکنان در تولید داروهای خاص در کشور جزو شرکتهای برتر دارویی کشور و منطقه محسوب می شود.

وی با اشاره به نقش مهم منابع انسانی در موفقیتهای این شرکت افزود: باید به منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه نگاه کنیم و ارزش گذاری و توجه به این سرمایه عظیم بدون تردید موجب بهره وری تولید می شود گویای مدیریت توانمند در عرصه کار و تولید است.

فتحی با بیان ویژگی های بازار کار  با تاکید بر اینکه در وضعیت کنونی تثبیت اشتغال مهمتر از ایجاد اشتغال است اظهار کرد: ۷۵ درصد بیکاران موجود قبلا شاغل بودند و تنها ۲۵ درصد بیکاران جدیداً وارد بازار کار می شوند که تلاش می شود ضمن حفظ شرایط موجود زمینه های اشتغال جدید را در استان و در بخشهای مختلف فراهم کنیم.

منبع: فارس