به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رضا تقی زاده امروز در گفتگویی اظهار داشت: در پی نشتی و ترکیدگی خط انتقال آب از سد ستارخان اهر به محل تصفیه خانه اهر در کمترین زمان ممکن اکیپ فنی و مهندسی اداره آب و فاضلاب اهر با کمک ویژه ستادبحران آب و فاضلاب استان پس از چهار شبانه روز تلاش مضاعف  مرمت و بازسازی خط انتقال به پایان رسید.

وی افزود: دربازه زمانی این اتفاق ناچارا برای مرمت خط انتقال اقدام به قطع آب از سد به تصفیه خانه شدیم  که متاسفانه این امر باعث قطعی آب شهرک صنعتی شد که در این خصوص برای تامین آب موقت شهرک اقدام به توزیع آب از طریق  تانکرهای سیار آب و فاضلاب اهر و شهرداری نمودیم که جا دارد از همراهی شهرداری در کمک به حل این مشکل قدردانی کنیم.

تقی زاده ادامه داد: خوشبختانه عملیات تعمیر خط انتقال ۹۰۰میلیمتری آب اهر با اهتمام ویژه و کارجهادی همکاران فنی و حمایت و پشتیبانی فرماندار، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی، مدیران و روسای ادارات به اتمام رسیده  و مشکل قطعی آب و افت فشار حل شده است.

وی خدمت بی منت به شهروندان را وظیفه این اداره برشمرد و از صاحبان صنایع در شهرک صنعتی که در این چند روزه دچار مشکل و قطعی آب شدند عذرخواهی کرد.

منبع: فارس