به گزارش اهر خبر (اهر نیوز) ، علی سلطانی، روز شنبه در گفت و گویی افزود: بعد از بررسی صلاحیت و شناسایی افراد حائز شرایط، از مجموع متقاضیان ۸۴۸ متقاضی پس از استعلام از ادارات مسوول دارای مالکیت مسکن بودند و فاقد شرایط شناخته شدند.

وی با بیان این‌که سهمیه این شهرستان در طرح اقدام ملی مسکن در مرحله نخست ۸۸۷ واحد مسکونی است، اظهار داشت: زمین مورد نیاز برای ساخت طرح اقدام ملی مسکن در حدود ۱۵ هزار مترمربع در شهرک شیخ شهاب‌الدین اهری شناسایی و برای ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی به افراد فاقد مسکن به ستاد اجرایی فرمان امام راحل (ره) واگذار می‌شود.

رییس اداره راه و شهرسازی اهر گفت: متقاضیان واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن تا ۲۴ مهر فرصت دارند تا پرونده خود را تکمیل کنند و آن دسته از متقاضیانی که تاکنون اقدام به بارگذاری و تکمیل مدارک در سامانه طرح اقدام ملی مسکن نکرده‌اند و یا مدارک بارگذاری شده دارای مغایرت است، می‌توانند به اداره پست اهر مراجعه و مشکل را برطرف کنند.

سلطانی، ادامه داد: متقاضیانی که مراحل اداری و تکمیل پرونده را تا ۲۴ مهر به اتمام رسانده باشند جزو ثبت‌نام کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن محسوب می‌شوند و در غیر این صورت نام آنها از سامانه حذف و افراد جدید جایگزین می‌شوند.

وی یادآوری کرد: آن دسته از متقاضیان واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان اگر شماره حساب را دریافت کرده‌ اند می‌توانند با مراجعه به بانک مسکن، سهم ۴۰ میلیون تومانی خود را برای واحد مسکونی واریز کنند.

سلطانی، خانوارهای فاقد مسکن، حداقل سکونت پنج سال در شهرستان مورد تقاضا و عدم استفاده از تسهیلات مسکن را از شرایط ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن اعلام کرد.

شهرستان اهر با ۱۳۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.

منبع: ایرنا