به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ یونس منفرد در جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام کاندیداها رصد می شود، گفت: اخیرا برخی از کاندیداهای انتخابات شهرستان اهر جلساتی مخفیانه در حسینیه ها و مساجد برپا می کردند که پیشنها شد ادارات و مراجع ذیربط، جلسات توجیهی برای خادمین مساجد و حسینیه ها برگزار کنند تا شروع مهات تبلیغات کاندیداها اجازه برگزاری این جلسات داده نشود.

وی افزود: همچنین برخی از کاندیداهای انتخاباتی نیز که قصد برگزاری جلسات تبلیغی در طبقات فوقانی واحدهای صنفی را داشتند، شناسایی شد و از برگزاری این جلسات نیز جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر خاطرنشان کرد: کسانی که در واحد های صنفی و یا در سایر اماکن اجازه برپایی جلسات تبلیغاتی غیرقانونی را به کاندیداهای انتخاباتی می دهند نیز شریک جرم هستند و از نظر قانون تخلف انتخاباتی محسوب می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه بر اینکه عده ای در روز های گذشته از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جهت تخریب و توهین استفاده می‌ کنند، گفت: برخی ها در فضای مجازی علاوه بر تخریب سایر کاندیداهای انتخاباتی، نسبت به تخریب مسئولان محلی نیز اقدام می کنند که تمام این اقدامات رصد شده و با خاطیان نیز برخورد قانونی انجام خواهد گرفت.