به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر محمدرضا پورمحمدی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، با اشاره به مسئولیت‌های سنگین ناجا، گفت: نیروی انتظامی در تمام لحظه‌های سخت و دشواری که بدخواهان نظام و انقلاب به دنبال ایجاد ناامنی بوده‌اند در صحنه حاضر و ناظر بوده است.

وی افزود: سعه صدر، صبر، درایت و نگاه راهبردی نیروی انتظامی باعث شده است که به‌رغم تقلای دشمنان برای ایجاد درگیری و آشوب و ناامن کردن فضای کشور، تمامی حوادث و اتفاقات به خوبی و با کمترین حاشیه مدیریت شود.

پورمحمدی با بیان اینکه امنیت فیزیکی و روانی جامعه مدیون حضور فعال و پرتلاش نیروی انتظامی است، افزود: ناجا در تمام روزهای سخت و شاد در کنار مردم ما بوده و مردم هم قدردان تلاش‌های فرماندهان و کارکنان تلاشگر آن هستند.

رئیس شورای تأمین آذربایجان شرقی همچنین امنیت را مهم‌ترین عامل توسعه و بزرگترین دستاورد نیروی انتظامی دانست و گفت: با وجود تلاش دشمنان و بدخواهان برای مخدوش کردن این دستاورد، شاهد ارتقای روزافزون امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی هم در این دیدار آرامش حاکم بر استان را حاصل انسجام مدیریتی و هماهنگی همه نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرد و گفت: این انسجام و هماهنگی فرصت بی‌بدیلی برای توسعه و پیشرفت استان است.

سردار حسین عبدی همچنین با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی از پختگی لازم برای مواجهه با بحران‌ها و حوادث مختلف برخوردار است، افزود: نیروی انتظامی استان براساس شاخص‌های اعلام شده، موفقیت‌های قابل توجهی به دست آورده است که افزایش صددرصدی کشف در حوزه مواد مخدر و کاهش ۱۴ درصدی حوادث جاده‌ای از جمله آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان همواره در روزهای سخت، حامی و پشتیبان نیروی انتظامی بوده‌اند و جا دارد که از این مردم تشکر کنیم.

در این دیدار که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران کل امنیتی و انتظامی و سیاسی و انتخابات استانداری نیز حضور داشتند، استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس، از خدمات و تلاش‌های فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان قدردانی کرد.