اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه
کد خبر : 36236
چهارشنبه - 30 مهر 1399 - 10:58
فرماندار اهر :

هیچ مشکل و کمبودی در عرضه آرد به نانوایی ها نداریم/ عرضه انواع نان در شیف بعد از ظهر

فرماندار اهر گفت: هیچ مشکل وکمبودی در عرضه آرد به نانوایی ها در شهرستان وجود ندارد.

هیچ مشکل و کمبودی در عرضه آرد به نانوایی ها نداریم/ عرضه انواع نان در شیف بعد از ظهر

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رسول خدابخش در حاشیه بازدید سرزده از نانوائی های سطح شهر  اهر حل مشکلات مردم را وظیفه مسئولان برشمرد و گفت: هیچ مشکل وکمبودی در عرضه آرد به نانوایی ها در شهرستان وجود ندارد و به شهروندان اطمینان می دهیم با تداوم نظارت و همراهی ادارات ذیربط مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی افزود: در پی بروز برخی مشکلات در عرضه نان، شورای آرد با تشکیل جلسات، برنامه ریزیهای لازم را انجام داده تا مشکلی در امر عرضه نان برای شهروندان  پیش نیاید.

رئیس شورای آرد و نان اهر گفت: طی روزهای اخیر با تشدید بازرسی و برخورد با برخی نانوایان متخلف و افزایش اکیپ های بازرسی عرضه نان ساماندهی شده و پخت وپز نانوایی ها علاوه بر پخت قبل از ظهر، ۲۳ واحد نانوایی نان لواش،سنگک و نان روغنی در نقاط مختلف شهر نیز در  نوبت  بعد از ظهر پخت خواهند کرد تا مشکلی در امر عرضه نان وجود نداشته باشد

فرماندار اهر تاکید کرد: هیچ مشکل وکمبودی در عرضه آرد به نانوایی ها در شهرستان وجود ندارد و به شهروندان اطمینان می دهیم با تداوم نظارت و همراهی ادارات ذیربط مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی افزود: شهروندان می توانند هرگونه کم فروشی،گرانفروشی و سایرتخلفات  مرتبط با نانوایان را به دبیرخانه شورای آرد و نان مستقر در فرمانداری اهر گزارش کنند.