به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، صدیقیان مدیرکل پشتیبانی امور دام استان آذربایجان شرقی گفت: اداره کل پشتیبانی امور دام استان طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، برای تعادل بخشی به قیمت مرغ روزانه، ۸۰۰ تن مرغ منجمد را به قیمت هر کیلو ۱۵ هزار تومان برای مصرف کننده از طریق شبکه‌های توزیعی ستاد تنظیم بازار با اولویت فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های تعاونی روستایی و فروشگاه‌های تعاونی مصرف توزیع می‌کند.

او افزود: اگر چه در سردخانه‌ها و انبار‌های این شرکت گوشت مرغ به اندازه کافی وجود دارد، اما در این مرحله توزیع ۸۰۰ تن مرغ منجمد در استان شروع شده است و در صورت استقبال مردم در مراحل بعدی مقدار بیشتری توزیع خواهد شد.
صدیقیان گفت: با توجه به افزایش قیمت مرغ در چند هفته اخیر، اداره کل پشتیبانی امور دام استان با هماهنگی و همکاری سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ، سازمان صمت، عاملان فروش در تبریز و سایر شهرستان‌های استان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به توزیع مرغ منجمد از یکم آبان ماه خواهد نمود.

او افزود: قیمت مرغ‌های توزیعی این اداره کل از قرار هر کیلوگرم در درب سردخانه ۱۴ هزار تومان است که به مبلغ ۱۵ هزار تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان