به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، خواستار تشدید بازرسی‌ها برای مقابله با گران‌فروشی و احتکار کالاهای اساسی در استان شد و افزود: سازمان صمت و سایر دستگاه‌های مسئول باید از بازرسی‌های هوشمند و مستمر به جای روش‌های سنتی بازرسی استفاده کنند.
علی جهانگیری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با اشاره به نقش مهم تصمیمات این ستاد در کنترل قیمت کالاهای اساسی و تامین نیازهای ضروری مردم، اظهار کرد: تمامی مصوبات ستاد باید به بهترین شکل ممکن اجرا شده و با متخلفان طبق ضوابط و قوانین، برخورد شود.
وی ادامه داد: مصوبات ستاد تنظیم بازار به منزله قانون بوده و هرگونه تخطی و تخلف در این مورد به افزایش مشکلات اقتصادی در جامعه، دامن زده و مردم را با مشکل مواجه می‌کند.
وی، به برنامه‌ریزی دشمنان ایران اسلامی برای تضعیف اقتصاد کشورمان اشاره کرد و گفت: هنر مدیریت، مدیریت در شرایط سخت است و به امید خداوند و با وحدت و همدلی در بخش‌های مختلف، وضعیت فعلی را پشت سر خواهیم گذاشت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مصوبات ستاد تنظیم بازار، لازم الاجراست و تلاش برای اجرای هرچه بهتر این مصوبات باید جدی‌تر شود.
سامان‌دهی نانوایان و جلوگیری از فروش سهمیه آرد دولتی، تامین روغن مورد نیاز استان و بررسی عوامل کمبود آن و بررسی آخرین وضعیت قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در استان از موضوعات مهمی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.