به منظور حفظ آئین و سنت های ایرانی و برای تشویق همشهریان و کاربران پایگاه اینترنتی اهر خبر (اهر نیوز)، در پاسداشت این سنت های تاریخی و فرهنگی ایران اسلامی، از همشهریان عزیز دعوت می شود، تصاویر تهیه شده از سفره های هفت سین نوروز ۱۳۹۶ را برای شرکت در این مسابقه ارسال نمایند.

مسابقه هفت سین امسال در کانال تلگرام اهر خبر (اهر نیوز) که در دسترس اکثریت افراد نیز هست، برگزار خواهد شد و شرکت در مسابقه و نحوه رای گیری بسیار ساده تر از سال گذشته شده و افراد به راحتی می توانند تا تعداد بی نهایت برای خود رای جمع کنند.

نحوه رای گیری در مسابقه به شکل کاملا ساده تری در نظر گرفته شده است. عکس سفره هریک از شرکت کنندگان در کانال تلگرام نمایش داده خواهد شد و شرکت کنندگان می توانند از دوستان و آشنایان خود دعوت کنند تا در رای گیری شرکت کرده و با انتشار و تبلیغ عکس سفره شان در گروه ها و صفحات فضای مجازی، برای عکس شان رای (بازدید) جمع نمایند.

معیار در این مسابقه بالاترین تعداد بازدید برای هر عکس می باشد و تعداد بازدید هر سفره در تلگرام ملاک انتخاب سفره های برگزیده اول تا سوم است.

به نفر اول مسابقه سفره هفت سین ویژه نوروز ۱۳۹۶، سکه ۱۵۰ هزار تومانی، به نفر دوم سکه ۱۰۰ هزار تومانی و به نفر سوم نیز سکه ۵۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.

همچنین به ۳ نفر برگزیده نیز بن تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی ونک کارت و یک قطعه سنگ یاقوت کبود اصل اهدا می شود.

برای شرکت در این مسابقه می توانید تا تاریخ اول فروردین ۱۳۹۶، سه تصویر از سه زاویه متفاوت از سفره هفت سین خود را به شماره ۰۹۲۱۴۰۳۸۲۷۲ یا آی دی @AharNewsAdmin در تلگرام ارسال کنید تا بعد از بررسی در کانال منتشر گردد.

شرکت کنندگان می توانند تا پایان روز ششم فروردین ۱۳۹۶ با ارسال عکس مربوط به سفره هفت سین خود به دوستان و آشنایان یا حتی گروه های دیگر، تعداد بازدید را بالا برده و در مسابقه پیروز شوند.

برای ورود به کانال تلگرام اهر خبر (اهر نیوز) کلیک کنید