به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام محمد علی نظری در گفتگویی از دستگیری یکی از مدیران ادارات شهرستان اهر  به جرم ارتشا و اختلاس خبر داد.

وی گفت: این  مدیر با تشکیل پرونده قضایی بازداشت و انفصال موقت شده و پرونده وی درمرکز استان در دست رسیدگی می باشد.

نظری تأکید کرد: دستگاه قضایی با هیچ مدیر و مسئولی عقد اخوت نبسته و با هر گونه تخلف در هر اداره یا سازمانی برخورد جدی خواهد شد.

این مقام مسئول با انتقاد از توزیع نابسامان اقلام ضروری و مایحتاج عمومی مردم تأکید کرد حل مشکلات مردم وظیفه همه ما مسئولان بوده و هریک از ادارات در حوزه کاری خود باید در حل مشکلات مردم و کمک به امر معیشت مردم تلاش مضاعف کنند.

این مقام ارشد قضایی شهرستان تاکید کرد: متاسفانه برخی نابسامانی و عدم نظارت در توزیع کالاهای ضروری باعث نارضایتی مردم شده و ضرورت دارد ادارات صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف به امر نظارت و برخورد با متخلفان اهتمام جدی نمایند

وی یادآور شد: هر شخص و یا واحدصنفی که در امرتوزیع کالا و اقلام ضروری مردم تخلف، کم فروشی و اختلال دربازار نماید با متخلفان برخورد قضایی خواهد شد

رئیس دادگستری اهر از شهروندان خواست هر گونه احتکار، کم فروشی، تخلف و توزیع خارج از شبکه قانونی در صورت عدم رسیدگی از سوی دستگاههای ذیربط موارد  را به دفتر رئیس دادگستری و دادستانی اطلاع  دهند.

حجت الاسلام نظری سلامت مردم و شهروندان را خط قرمز دستگاه قضایی برشمرد و افزود با ناقضین پروتکلهای بهداشتی و افرادی که به عناوین مختلف اعم از برگزاری مراسم عروسی، عزا و یا هرتجمعی که بهداشت و سلامت شهروندان را به خطر اندازد برخورد خواهیم کرد.

این مقام مسئول قضایی همچنین از اقدام و دستگیری  به موقع سارقان سارقان طلافروشی تبریز توسط نیروی انتظامی با همکاری دستگاههای امنیتی وقضایی قدردانی کرد.

منبع: فارس