اخبار استان آذربایجان شرقی » فناوری
کد خبر : 37009
چهارشنبه - 14 آبان 1399 - 20:30
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان ‌شرقی:

بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه ارتباطات آذربایجان‌ شرقی مربوط به اینترنت است

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان ‌شرقی گفت: بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه ارتباطات مربوط به اینترنت است.

بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه ارتباطات آذربایجان‌ شرقی مربوط به اینترنت است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محمد فرزاد روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال، از سه هزار و ۵۹۰ شکایت ثبت شده در سامانه ۲ هزار و ۱۷۰ مورد شکایت معادل ۶۰ درصد شکایت ها مربوط به سرویس اینترنت، ۱۸ درصد شکایت ها مربوط به تلفن همراه و ۱۵ درصد شکایت ها و مشکلات نیز مربوط به تلفن ثابت است.

وی افزود: حوزه های پیشخوان، خدمات پستی، تشعشعات و خدمات ارزش افزوده هفت درصد از مجموع شکایات ثبت شده را به خود اختصاص داده اند.

فرزاد همچنین اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال از سه هزار و ۵۹۰ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ به سه هزار و ۵۰۵ شکایت ( در حدود ۹۸ درصد شکایات ) رسیدگی شده و بقیه شکایات نیز در حال بررسی و رسیدگی است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم رسیدگی مداوم و مستمر به شکایات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی، گفت: مراحل و فرایند ثبت و پیگیری درخواست در این سامانه به طوری است که بهترین جواب و راه حل را برای مشترکین که ثبت شکایت و درخواست داشته باشند ارائه می دهد.

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی نیز با پیگیری های مستمر و برگزاری جلسات مجازی یا حضوری با نمایندگان اپراتورها و سرویس دهندگان اینترنتی در استان، همواره به دنبال رسیدگی سریع و مناسب به مشکلات کاربران است.

منبع: ایرنا