اخبار شهرستان » اخبار ویژه » عمومی
کد خبر : 37024
پنجشنبه - 15 آبان 1399 - 10:26

اجرای طرح محدودیت تردد به منطقه گردشگری ارسباران

طرح محدودیت تردد به منطقه گردشگری ارسباران که شامل چند شهرستان بزرگ استان است در حال اجراست.

اجرای طرح محدودیت تردد به منطقه گردشگری ارسباران

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، با توجه به تعطیلات آخر هفته بسیاری از هموطنان و هم استانی‌ها قصد سفر به شهرستان‌های کلیبر، اهر و ورزقان را دارند که باید در نظر داشته باشند طرح ممنوعیت تردد به منطقه گردشگری ارسباران در حال اجرا است و از ورود خودرو‌های شخصی با پلاک دیگر شهر‌ها به این منطقه خوش آب و هوا و گردشگری خودداری می‌شود.

سرگرد ناصر پاشایی  رئیس پلیس ‌راه اهر – تبریز گفت: با تصمیم ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، محدودیت ورود خودرو‌های غیربومی به منطقه ارسباران تا پایان وقت روز جمعه ادامه دارد.
او  افزود: خودرو‌های غیربومی بر اساس این طرح؛ نمی‌توانند به شهرستان‌های ارسباران وارد شوند و در صورت تخطی از تصمیمات، جریمه ۵ میلیون ریالی اعمال می‌شود.
او گفت: ایست‌های بازرسی پلیس‌راه و بسیج در خواجه (بزرگراه اهر-تبریز) و مقابل پاسگاه نقدوز (جاده اهر-مشگین‌شهر) مستقر هستند و از تردد خودرو‌های غیربومی ممانعت می‌شود.
رئیس پلیس‌راه اهر- تبریز  ادامه داد: خودرو‌های عمومی شامل باری، مواد غذایی و مسافربری مشمول محدودیت‌های تردد بین شهری نمی‌شوند. خودرو‌های بومی که از شهرستان‌های ارسباران به تبریز تردد می‌کنند، برابر مقررات مشمول جریمه ۵ میلیون ریالی شده و از تردد آن‌ها جلوگیری می‌شود.
پاشایی افزود: همچنین تردد خودرو‌های شهرستانی به مرکز استان ممنوع بوده و از ورود خودرو‌های غیربومی نیز ممانعت می‌شود.