داود ایزدخواه در گفتگو با خبرنگار اهر خبر (اهر نیوز) گفت: برای رفاه حال همشهریان و مسافران نوروزی در شهرستان اهر و همچنین جهت ارائه خدمات مطلوب، اداره تأمین اجتماعی این شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی فعال بوده و همکارانمان خدماتی از قبیل صدور، تمدید، تعویض و تأمین اعتبار دفاتر درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه شعبه شهرستان اهر جز ۵ شعبه استان آذربایجان شرقی می‌باشد که در تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود، افزود: این شعبه از روز ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافران نوروزی می‌باشد.

ایزدخواه از بخشودگی جرائم دیرکرد حق بیمه کارفرمایان این سازمان نیز خبر داد و گفت: در راستای همسویی با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به منظور همراهی با واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی، طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، کارفرمایانی که کارگاه هایشان فعال می‌باشد، می‌توانند با مراجعه به شعبه تأمین اجتماعی اهر و تکمیل فرم از این بخشودگی استفاده نمایند.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اهر افزود: در بخشنامه قبلی بخشودگی جرائم، فقط اصناف خدماتی و صنعتی می‌توانستند از این بخشودگی استفاده بکنند ولی در بخشنامه جدید اکثریت صنوف را شامل می‌شود.

داود ایزدخواه، همچنین از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در بخش های بیمه و درمان سازمان تامین اجتماعی در سال جاری خبر داد و گفت: متقاضیان میتوانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به ثبت نام تا پایان روز دوشنبه مورخ (۳۰ اسفند ۱۳۹۵) اقدام کنند.

وی در پایان در خصوص آمار بیمه شدگان این سازمان نیز گفت: در شهرستان اهر ۲۱ هزار بیمه شده اصلی و ۳۵۰۰ نیز مستمری بگیر وجود دارد که در کل حدود ۷۵ هزار نفر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.