به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، در پیام حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم آمده است: بار دیگر سران اردوگاه استکبار و نظام سلطه با اقدامی بزدلانه جنایتی کثیف و پلید را به نام خود ثبت کردند و اندوه دیگری بر قلب یک ایران نهادند.
جنایت ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع مانند دیگر جنایات شبکه تروریزم بین الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویس‌های سیا و موساد، نشان از به بن بست رسیدن استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است.

نیک می‌دانیم رشد شتابنده علمی و فتح قله‌های دانش با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور ادامه خواهد داشت و این رفتار‌های شنیع و قساوت‌آمیز خللی در این جنبش برخاسته از عزم ملی ایجاد نخواهد کرد، اما بزودی مرتکبان این جنایت و عاملان پشت صحنه‌ی آن به سزای اعمال خود خواهند رسید.

اینجانب و ائمه جمعه استان شهادت این شهید والامقام را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، به جامعه‌ی علمی و دانشگاهی کشور، به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و شکیبایی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی از خداوند متعال مسألت داریم.
یاد شهیدان مصطفی احمدی روشن، علیمحمدی و شهریاری و رضائی نژاد را گرامی باد.

پیام آقای پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی درباره ترور دانشمند هسته ای کشورمان:

امروز بار دیگر یکی از دانشمندان برجسته و مدیران مدبر صنعت دفاعی کشور مورد کینه تروریست‌ها و دشمنان دیرینه پیشرفت و رفاه ایران قرار گرفت و به شهادت رسید.
هنوز دشمنان کوردل و استکبار جهانی در این ۴ دهه نفهمیده‌اند که چنین جنایت‌های بزدلانه و مذبوحانه‌ای نخواهد توانست ذره‌ای در عزم پولادین مردم ایران و مسیر پیشرفت آنان خللی ایجاد کند و به یقین راه راستین این دانشمند برجسته توسط همقطاران و جوانان این مرز و بوم ادامه خواهد یافت.
اینجانب شهادت این دانشمند برجسته را به پیش‌گاه ملت قهرمان ایران و محضر مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت می‌گویم.

دکتر محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع دیروز به دست تروریستهای استکبار جهانی و عوامل رژیم آدم کُش صهیونیستی در منطقه دماوند تهران ترور شد و به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما