به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی دادرسی الکترونیک در تمامی زندان‌های استان تا پایان هفته آینده خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح، ۸۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود.

حسن محمدیاری روز یکشنبه در حاشیه راه اندازی اتاق دادرسی الکترونیک زندان مراغه اظهار داشت: هدف از راه اندازی سامانه دادرسی الکترونیکی بین زندان ها، دادگستری و دادسراها، کاهش مراجعات زندانیان به شعبات دادسرا و دادگستری است.
وی گفت: این اتاق در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش هزینه و پیشگیری از مشکلات متعدد اعزام و بدرقه زندانیان راه اندازی شده است.
وی گفت: راه اندازی سیستم ملاقات الکترونیکی زندانیان با خانواده هایشان برنامه بعدی است که بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر کل زندان های استان به راه اندازی اتاق دادرسی الکترونیک زندان نیز مراغه اشاره کرد و گفت: علاوه بر اتاق دادرسی الکترونیک، سالن کنفرانس و حسینیه سردار قاسم سلیمانی، بند امن زندان و انبار جدید البسه زندانیان با متد جدید از دیگر پروژه هایی است که در زندان مراغه افتتاح شد.
محمدیاری با تقدیر از تلاش های پرسنل زندان مراغه در تمامی واحدها گفت: تلاش های پرسنل در اجرای طرح های مختلف از جمله طرح پایش که با دستور ریاست عالیه قوه قضاییه و رییس سازمان زندان ها آغاز شده ستودنی است.

منبع: ایرنا