به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران از دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو و لوازم یدکی در تبریز با ۳۸۰ فقره سرقت خبر داد.

سردار حسین عبدی اعلام کرد: در پی افزایش سرقت از داخل خودرو و لوازم آن در تبریز موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی با اشاره به تشدید تحقیقات محسوس و نامحسوس در سطح شهر برای دستگیری عوامل این سرقت ها، افزود : در این راستا کارآگاهان این پلیس پس از ساعت ها کار تحقیقاتی و انتظامی، اعضای باند پنج نفره  سارقان را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

فرماده انتظامی استان اعلام کرد: متهمان دستگیر شده به ۳۸۰ فقره سرقت از داخل خودروهای شهروندان اعتراف کردند و در بازرسی از محل اختفای آنان تعداد قابل توجهی از اموال سرقتی کشف شد.

عبدی با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: اموال مسروقه کشف شده پس از هماهنگی با مقام قضایی به مال باختگان تحویل می شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان از شهروندان درخواست کرد، به هشدارها و توصیه های پلیسی توجه کرده خودروهای خود را در محل های خلوت و تاریک پارک نکنند و خودروی خود را به سیستم ایمنی مجهز کنند.

منبع: ایرنا