اخبار استان آذربایجان شرقی » علمی
کد خبر : 38860
پنجشنبه - 20 آذر 1399 - 15:20

استاد دانشگاه تبریز، پراستنادترین استاد پایگاه علمی جهان اسلام شد

دادود بهبودی، استاد دانشگاه تبریز، پراستنادترین استاد پایگاه علمی جهان اسلام شد.

استاد دانشگاه تبریز، پراستنادترین استاد پایگاه علمی جهان اسلام شد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، داود بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی و استاد تمام وقت دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تبریز، جایزه پراستنادترین استاد پایگاه علمی جهان اسلام (isc) را در حوزه اقتصاد و مالی دریافت کرد.

در مراسمی که در دانشگاه تبریز و بمناسبت هفته پژوهش برگزار شد، دکتر داود بهبودی جایزه پراستنادترین استاد پایگاه علمی جهان اسلام (isc) را در حوزه اقتصاد و مالی را دریافت کرد.

داود بهبودی دانش آموخته دانشگاه تربیت مدرس و دارای مدرک دکترای تخصصی رشته اقتصاد است. وی در سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۹ در سمت رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به فعالیت مشغول بوده و در دولت تدبیر و امید از سال ۱۳۹۳ به عنوان معاون برنامه‌ریزی استانداری منصوب شد.

مسئولیت‌هایی چون ریاست دانشکده اقتصاد دانشگاه تبریز، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه وزارت بازرگانی و معاونت برنامه‌ریزی و بررسی‌های اقتصادی سازمان بازرسی و نظارت وزارت بازرگانی را نیز در سابقه مدیریتی داود بهبودی به چشم می‌خورد.

وی، دارای تألیفات متعددی در حوزه اقتصاد و مدیریت بوده و کتاب‌های «چشم‌انداز بازار کار و اشتغال استان آذربایجان‌شرقی ۱۳۸۷»، «اقتصاد ایران بر سر سفره درآمدهای نفتی ۱۳۸۵» و ترجمه کتاب «اقتصاد خرد: اصول اساسی و بسط مفاهیم (نیکلسون و اشنایدر) ۱۳۸۵» از جمله تألیفات منتشر شده بهبودی است.

بهبودی، تاکنون بیش از ۵۰ مقاله علمی در نشریات علمی و دانشگاهی و نیز کنفرانس‌های ملی و بین المللی تألیف و منتشر کرده است.

وی در حال حاضر استاد تمام وقت دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تبریز و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی است.