به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ پاسدار موسی صفی در گفت‌وگویی اظهار کرد: همزمان با هفته پژوهش مراسم تجلیل از پژوهشگران، مولفان و صاحبان علم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سبک زندگی اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم، علاوه بر رونمایی از ۱۲ عنوان کتاب ارزشمند در حوزه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سبک زندگی اسلامی از برگزیدگان فراخوان طرح‌ها و ایده‌های فناورانه در حوزه جهش تولید نیز توسط سپاه ناحیه اهر تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر، هفته پژوهش را فرصتی مناسب برای تجلیل از پژوهشگران و احترام گذاشتن به تلاش ارزشمند علمی این تلاشگران در حوزه علم و پژوهش عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار صفی گفت: خوشبختانه در کشور عزیزمان ایران، اندیشمندانی هستند که با ایده‌های خلاقانه و نوآوری‌های خود می‌توانند گام‌های موثری در حل مشکلات جامعه برداشته و زیربنای مناسبی جهت تحقق چشم انداز پیشرفت و توسعه ایران اسلامی باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان اهر یک جهش خوب در حوزه پژوهش و نویسندگی را دارد، افزود: لازم است مسئولان و مدیران در جهت تشویق، تکریم و حمایت از نویسندگان و پژوهشگران که اوقات ارزشمند خودشان را صرف اعتلای فرهنگ جامعه اسلامی می‌کنند، گام‌های مهمی برداشته و در جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی این عزیزان تمام تلاش خود را انجام دهند.