به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، طی مراسمی با حضور امام جمعه تبریز و به همت خیران و کانون‌های خدمت رضوی (آستان قدس رضوی) آذربایجان شرقی، ۳۰۰۰ بسته معیشتی شامل ۱۴ قلم کالای اساسی، سه هزار بسته گوشت و نان تبرک به نقاط مختلف استان جهت توزیع بین نیازمندان ارسال شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی (آستان قدس رضوی) آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم، گفت: سومین مرحله از کمک‌های معیشتی تحت عنوان “سفره مهربانی” حضرت علی بن موسی الرضا(ع) باکمک و مساعدت مردم و خیران با توزیع ۳۰۰۰هزار بسته معیشتی و همچنین توزیع بسته‌های نان تبرک و بسته‌های گوشت امروز انجام می‌شود.

یوسف شاکری با بیان این‌که کانون‌های خدمت رضوی (آستان قدس رضوی) در بسته‌های مختلف، کمک‌های مومنانه را توزیع می‌کند، گفت: در این رابطه، سه هزار نفر از افراد نیازمند استان شناسایی شده و نان تبرک سه ماهه برایشان تهیه شده و همچنین سه هزار بسته گوشت و همچنین سه هزار بسته معشیتی نیز تهیه شده و بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی با بیان این‌که در این مرحله از کمک‌های مومنانه، بسته‌های معیشتی شامل ۱۴ قلم کالا(هر کدام از بسته‌ها به ارزش ۳۵۰ هزار تومان)، به همراه ۵۰ هزار تومان هزینه خرید مرغ بوده است، افزود: این بسته‌های معیشتی، توسط یک خانواده خیر به شکلی زیبا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تهیه و بسته‌بندی شده است.

وی با بیان این‌که مشارکت و کمک خیران در امور خیر، اقدام بسیار ارزشمندی است، افزود: خیران، در این شرایط در کنار کانون‌های خدمت رضوی بوده و از هرآنچه که خودشان می‌پسندند برای نیازمندان نیز تهیه کرده و در این ایام کرونایی، دستگیر نیازمندان هستند تا سفره‌هایشان خالی نشود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی (آستان قدس رضوی) استان با بیان اینکه طی ۹ ماه اخیر، نزدیک ۲۵ میلیارد تومان توسط نمایندگی آستان قدس رضوی کمک‌های مومنانه تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شده است، افزود: در ۱۹ محور و موضوع تلاش کردیم سفرهای مردم خالی نماند و در این رابطه نیز کمر همت بسته‌ایم.

وی با اشاره به این‌که تاکنون، ۱۶۵ سری جهیزیه به ارزش ریالی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و همچنین ۱۹ تبلت تهیه و بین اقشار نیازمند توزیع شده است، گفت: همچنین، سه هزار نفر نیز از طریق این کانون‌ها، ویزیت رایگان پزشکی شده‌اند.

منبع: ایسنا