اجتماعی » اخبار استان آذربایجان شرقی
کد خبر : 39742
دوشنبه - 8 دی 1399 - 11:58

پاداش ۶.۸ میلیارد تومانی برای کم مصرف‌ های برق در آذربایجان‌ شرقی

مشترکان کم مصرف برق در آذربایجانشرقی مشمول دریافت پاداش شدند.

پاداش ۶.۸ میلیارد تومانی برای کم مصرف‌ های برق در آذربایجان‌ شرقی

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی  گفت: تاکنون ۶.۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکان کم مصرف در بخش‌های صنعت و کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تمام روستا‌های تا ۱۰ خانوار در آذربایجان شرقی دارای برق هستند گفت: اکنون روستا‌های تا پنج خانوار نیز در حال برق رسانی هستند و در واقع از ۲ هزار و ۶۵۲ روستای استان بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ روستا از نعمت برق برخوردارند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی گفت: امسال در کشور ۴ هزار مگاوات با همراهی بخش صنعت و مردم صرفه جویی و مشکل کمبود برق تولیدی برطرف شد؛ از این مقدار ۱۱۷ مگاوات در آذربایجان شرقی مدیریت شد و در واقع خاموشی نداریم که این دستاورد از اثرات تعامل و آگاهی بخشی است.

فرج نیا همچنین از نصب و بهره برداری ۱۱ تیر برق در روستا‌های دورافتاده  استان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: در آذربایجان شرقی سالانه ۲۲ تا ۳۲ هزار تیر برق بتونی و گردبتونی تولید می‌شود.

او در ادامه با اشاره به مزایای فوق العاده اپلیکیشن برق من برای تسهیل خدمات رسانی به مشترکان برق گفت: تاکنون ۱۰هزار و ۲۰۰ مشترک در آذربایجان شرقی این اپلیکیشن را برای دریافت ۳۹ خدمت غیرحضوری نصب کرده اند و این تعداد خدمت به زودی به ۷۰ خدمت غیرحضوری برای مشترکان برق افزایش می‌یابد.