به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سیداحد یوزباشی، روز سه شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال نیز در پی رسیدگی به یک هزار و ۱۹۱ پرونده، قاچاقچیان کالا و ارز در استان به پرداخت بیش از ۶۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند، افزود: در سه ماهه سوم امسال ۵۶۳ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی تشکیل و۵۴۴ پرونده مختومه شد و هم اکنون ۱۱۸ پرونده نیز در حال رسیدگی است.

وی اظهار داشت: در این مدت در حوزه کالا و خدمات نیز ۳ هزار و ۴۱۵ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان وارد، برای ۳ هزار و ۲۳۱ پرونده رای محکومیت به ارزش بیش از ۳۵ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان صادر و این تعداد پرونده مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: در نیمه نخست امسال نیز با رسیدگی به ۶ هزار و ۶۸۷ پرونده در حوزه کالا و خدمات، برای آن ها بیش از ۵۴ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان جریمه صادر شده است.

یوزباشی، با اشاره به اینکه هم اکنون کار رسیدگی به ۴۳۰ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات در حال انجام است، ادامه داد: در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در سه ماهه سوم امسال ۲۰۲ پرونده تخلف در استان تشکیل شده است.

وی یادآوری کرد: شعبه های ویژه رسیدگی به تخلفات این حوزه به ۱۸۹ پرونده تخلف رسیدگی و پس از صدور رای محکومیت به ارزش بیش از ۵۳ میلیون تومان، آن ها را مختومه کردند.

وی با بیان اینکه شعبه های ویژه رسیدگی به تخلفات این حوزه در نیمه نخست امسال نیز به ۳۶۹ پرونده تخلف رسیدگی و برای آن ها بیش از ۹۶۶ میلیون تومان جریمه صادر کرده اند، اظهار داشت: هم اکنون کار رسیدگی به ۱۹ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در شعبه های ویژه تعزیرات حکومتی در جریان است.

منبع: ایرنا