به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام‌جمعه اهر صبح امروز همراه رسول خدابخش فرماندار، سرهنگ موسی صفی فرمانده سپاه ناحیه اهر و جمعی از مسئولین شهرستانی با خانواده‌های معظم شهیدان «احمد ملکی» و «حمزه نقی‌زاده» دیدار کرد.

امام‌جمعه شهرستان اهر در این دیدارها، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را نور چشم همه مردم خواند و عنوان کرد: تداوم راه شهدا ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آیت‌الله حاجی‌زاده تصریح کرد: شهدا با بذل جان و شهادت‌شان عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند و برای همین در تاریخ کهن این مرزوبوم تا ابد ماندگار هستند.

فرماندار شهرستان اهر نیز جامعه ایثارگری را مظهر فداکاری و ازخودگذشتگی دانست و گفت: حضور در جمع گرم و صمیمی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران بسیار مسرت‌بخش است.

خدابخش افزود: دیدار و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه‌ای ملی است چراکه امنیت و آرامش خود را مدیون آن‌ها هستیم.

گفتنی است، شهید والامقام «احمد ملکی» متولد ۱۳۵۲ در هشتم مهرماه ۱۳۷۲ در منطقه سردشت و شهید «حمزه نقی‌زاده» متولد ۱۳۴۱ در ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی کرخه به فیض شهادت نائل شده اند.