به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ابراهیم جعفری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌شرقی روز دوشنبه در گفتگویی با اشاره به پرداخت ماهانه ۲۰ میلیارد تومان مستمری به نیازمندان، گفت: در ۹ ماه امسال حدود ۱۸۳ میلیارد تومان در قالب مستمری به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه وضعیت اقتصادی نامناسب فشار زیادی بر اقشار نیازمند وارد کرده اما خیران و مردم نیکوکار در کنار کمیته امداد بوده و همه تلاش خود را برای کمک به نیازمندان بکار گرفته‌اند.

وی با اشاره به افزایش مراجعات به کمیته امداد در شرایط دشوار کرونایی گفت: در ۹ ماه گذشته،  ۱۲ هزار و ۴۰۰ خانوار با ۲۲ هزار و ۳۱ نفر جذب کمیته امداد آذربایجان شرقی شده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه حدود ۱۸۳ میلیارد تومان در قالب مستمری به مددجویان تحت حمایت سالخورده یا از کار افتاده پرداخت شده است که بطور متوسط ماهیانه بیش از ۲۰ میلیارد تومان می شود.

وی خاطر نشان کرد: نیازمندان تحت حمایت علاوه بر دریافت مستمری ماهیانه، از خدمات درمانی، فرهنگی، بهداشتی، جهیزیه و آموزشی نیز بهره مند می شوند و برای افراد توانمند نیز اشتغالزایی انجام می شود.

جعفری گفت: مردم نیک اندیش آذربایجان شرقی می توانند کمک های مالی خود به نیازمندان را از طریق شماره گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷* به طور ایمن و سریع واریز نموده و در این خیر کثیر سهیم شوند.