به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، این کارگاه با اشتغال‌زایی ۳۰ نفر و با سرمایه‌گذاری مشترک ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی کمیته امداد و بخش خصوصی ایجاد شده است.

محمد کلامی عصر امروز در مراسم افتتاح کارگاه قالیبافی با اشتغال ۳۰ نفر از مددجویان کمیته امداد اهر گفت: کمیته امداد آذربایجان‌شرقی طی چهار سال متوالی دستگاه برتر در حوزه ایجاد اشتغال شناخته می‌شود و از این‌رو تلاش می‌کند تا همواره در حوزه اشتغال نقش مهمی را ایفا کند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی افزود: ۶۵۰۰ شغل در سال‌جاری توسط کمیته امداد آذربایجان‌شرقی ایجاد شده است.

وی بابیان این‌که ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان اهر به منظور اشتغال و آموزش مهارت شغلی اختصاص یافته است، تأکید کرد: دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی علیه قشر مستضعف و سفره‌های مردم به منظور جدایی مردم از نظام و انقلاب را شروع کرده‌اند.

کلامی بر لزوم توجه ویژه مددجویان کمیته امداد به تولید فرش‌های نفیس و صادراتی تأکید کرد و یادآور شد: آمادگی داریم فرش‌های تولیدی مددجویان کمیته امداد اهر را به بازار فروش داخلی و صادرات انتقال دهیم.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که کسی که از تولید ملی حمایت نکند در واقع در جنگ اقتصادی همراه دشمنان است، گفت: کمیته امداد در حقیقت اورژانس اجتماعی برای بازگرداندن اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه به عرصه تولید و اشتغال است.