اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه
کد خبر : 40191
سه شنبه - 16 دی 1399 - 16:05

افتتاح کارگاه قالیبافی مددجویان در اهر

کارگاه قالیبافی مددجویان کمیته امداد شهرستان اهر افتتاح شد.

افتتاح کارگاه قالیبافی مددجویان در اهر

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، این کارگاه با اشتغال‌زایی ۳۰ نفر و با سرمایه‌گذاری مشترک ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی کمیته امداد و بخش خصوصی ایجاد شده است.

محمد کلامی عصر امروز در مراسم افتتاح کارگاه قالیبافی با اشتغال ۳۰ نفر از مددجویان کمیته امداد اهر گفت: کمیته امداد آذربایجان‌شرقی طی چهار سال متوالی دستگاه برتر در حوزه ایجاد اشتغال شناخته می‌شود و از این‌رو تلاش می‌کند تا همواره در حوزه اشتغال نقش مهمی را ایفا کند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی افزود: ۶۵۰۰ شغل در سال‌جاری توسط کمیته امداد آذربایجان‌شرقی ایجاد شده است.

وی بابیان این‌که ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان اهر به منظور اشتغال و آموزش مهارت شغلی اختصاص یافته است، تأکید کرد: دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی علیه قشر مستضعف و سفره‌های مردم به منظور جدایی مردم از نظام و انقلاب را شروع کرده‌اند.

کلامی بر لزوم توجه ویژه مددجویان کمیته امداد به تولید فرش‌های نفیس و صادراتی تأکید کرد و یادآور شد: آمادگی داریم فرش‌های تولیدی مددجویان کمیته امداد اهر را به بازار فروش داخلی و صادرات انتقال دهیم.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که کسی که از تولید ملی حمایت نکند در واقع در جنگ اقتصادی همراه دشمنان است، گفت: کمیته امداد در حقیقت اورژانس اجتماعی برای بازگرداندن اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه به عرصه تولید و اشتغال است.