به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد محرم‌زاده عصر امروز در مراسم افتتاح کارگاه قالیبافی با اشتغال ۳۰ نفر از مددجویان کمیته امداد اهر با ابراز نگرانی از اینکه نبود زمینه اشتغال و درآمد پایین مردم موجب تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتن ۸ درصد جمعیت شهرستان اهر شده است گفت: ما در شهرستان‌های اهر و هریس به اشتغال‌زایی نیازمندیم؛ اما نه به قیمت استعمار جوانان و حقوق ناچیزی که پرداخت می‌کنند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به خاطر تأمین معیشت و اشتغال مردم اهر و هریس دست یاری به سمت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و دولتی دراز می‌کنیم.

وی تصریح کرد: برخی از مردم از تحت پوشش کمیته امداد بودن خجالت می‌کشند که باید برای کمک به نیازمندان واقعی خودمان و کمیته امداد پیشتاز شویم.

محرم‌زاده بابیان اینکه معیشت و اقتصاد مردم ارسباران ضعیف است اما منطقه محروم نیست، خاطرنشان کرد: آمار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان اهر از میانگین کشوری و استانی بیشتر است؛ اما از هر نظر شهرستان اهر دارای منابع و ظرفیت‌های زیادی است.

در پایان از خیرین حامی مددجویان کمیته امداد شهرستان اهر تجلیل به عمل آمد و به ۴ نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد تبلت اهدا شد.