به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، یوسف پایدار سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ابلاغیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور در خصوص توجه به سیاست های دولت در انجام نظارت های پیشگیرانه و آگاهی رسانی به مصرف کنندگان، افزود: اقدامات نظارتی براساس پیش بینی های انجام شده و اولویت های کالایی تدوین و اجرایی می شود.

وی با اشاره به برخورد سریع و قاطع با اخلال گران بازار در طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ اظهار داشت: در اجرای این طرح بازرسان با حضور در بازار بر قیمت و نحوه عرضه کالاهای اساسی نظارت می کنند.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی با تاکید بر رعایت قوانین نظام صنفی و رعایت حقوق مصرف کنندگان، گفت: بازرسی های هدفمند و نظارت های پیشگیرانه به صورت مستمر پیگیری می شود.

پایدار، ادامه داد: همزمان با انجام گشت‌های بازرسی از بازار، از طریق همکاری و هم افزایی با سازمان صدا و سیمای مرکز استان و استفاده از ظرفیت های رسانه ای این مجموعه، اقدامات بازرسی و نظارتی در جهت آگاهی رسانی به مصرف کنندگان با جدیت دنبال می شود.

منبع: ایرنا