اخبار ایران و جهان » علمی
کد خبر : 41405
چهارشنبه - 8 بهمن 1399 - 18:15

نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شنبه اعلام می ‌شود

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی متمرکز ۲۸ دستگاه اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ در روز شنبه، ۱۱ بهمن ماه جاری خبر داد.

نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شنبه اعلام می ‌شود

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۹۹ تا ساعت ۲۰ روز شنبه مورخ ۱۱ بهمن بر روی درگاه سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: متقاضیان هریک از دستگاه‌های اجرایی پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان برای مرحله بررسی مدارک باشند، باید برای اطلاع از اطلاعیه و اقدامات بعدی در روز چهارشنبه مورخ ۱۵ بهمن به آدرس درگاه اینترنتی دستگاه مورد نظر به شرح جدول منتشر شده در سایت سازمان سنجش مراجعه و با توجه به مفاد اطلاعیه مندرج در درگاه دستگاه مورد نظر، اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه اسامی ۲۸ دستگاه اجرایی بر روی سایت این سازمان قرار دارد، تاکید کرد: متقاضیان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ۱۰ سال سکونت باشند، جهت تایید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، الزامی است فرم استشهاد محلی موضوع اطلاعیه مورخ ۲۷ مهر ۹۹ مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش را تکمیل کرده و پس از تایید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به دستگاه اجرایی در زمان بررسی مدارک، به همراه داشته باشند.

درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی، لغو شده و از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت متقاضی بر اساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

زرین تاکید کرد: عدم مراجعه متقاضی در مهلت تعیین شده بر اساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرایی برای بررسی مدارک به منزله انصراف متقاضی از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.

پس از بررسی مدارک از بین متقاضیان واجد شرایط تا چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه استخدامی به هریک از دستگاه‌های اجرایی معرفی خواهند شد.