به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حسین حاتمی نماینده مردم  شهرستان های کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بازدیدها ،جلسات و دیدارها در حوزه انتخابیه خود و جلسه ای با شورای بخش آبش احمد، گفت: مقدمه ارتقای بخش آبش احمد به شهرستان را با فراهم کردن زیرساخت ها و دایر کردن نمایندگی ادارات شروع کرده ایم.

حاتمی ادامه داد: بخش آبش احمد تا حدی از ظرفیت های لازم برای ارتقا به شهرستان برخوردار است و استعداد و استحقاق اهالی این منطقه نیز موید این موضوع است.

عضو فراکسیون محرومیت زدایی مجلس ادامه داد:اداره آب و فاضلاب بخش آبش احمد ۸ بهمن ۹۹با حضور بنده ، امام جمعه کلیبر، فرماندار، مدیرعامل اداره آب و فاضلاب استان افتتاح شده است.

نماینده مردم کلیبر،خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با امام جمعه شهرستان کلیبر،مطرح کرد: در جلسه با حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا متقی فر امام جمعه شهرستان کلیبرکه فرماندار و معاون فرماندار نیز حضور داشتند، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های انتخابیه ارائه شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار امیدواری و مطرحکرد:در سال آینده شاهد تحولات مثبتی در حوزه های مختلف از جمله فناوری اطلاعات و راهداری در سطح شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: در دیدار با امام جمعه کلیبر، همچنین در مورد مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات، بانک ها،کشاورزی،بنیاد مسکن و سد پیغام ،بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

حاتمی با اشاره به تخصیص فاز اول تجهیزات پزشکی بیمارستان کلیبر، تاکید کرد: بنا به درخواست بنده فاز اول تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان کلیبر در مرحله واگذاری است.

نماینده مردم کلیبر،خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اخیرا در دیدار با معاون درمان وزیر بهداشت، لیست مبسوطی از نیازمندی های مراکز درمانی شهرستان های سه گانه را درخواست کردم  که در مرحله تخصیص و واگذاری است.

منبع: خبرگزاری خانه ملت