به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ قدرت آقاپور روز دوشنبه در گفتگویی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان اهر با انجام اقدامات هوشمندانه و بررسی فنی و تخصصی با همسویی و همکاری عوامل آگاهی استان موفق شدند در این خصوص ۱ نفر سارق سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی وی را در تبریز دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، به ۸ فقره سرقت سیم کابل برق و ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: در پی وقوع سرقت احشام در یکی از روستاهای شهرستان، دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: ماموران آگاهی با اقدامات هوشمندانه و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، موفق شدند در این خصوص یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، به سرقت از احشام معترف شد و احشام مسروقه از مخفیگاه متهم کشف و پس از شناسایی تحویل مالباخته شد.

وی در ادامه از دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل در شهرستان خبر داد و گفت: در پی سرقت موبایل به روش کش‌رو زنی از یک داروخانه، دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طی انجام اقدامات هوشمندانه و بررسی فیلم دوربین‌های مغازه‌های همجوار، یک نفر سارق سابقه‌دار در این رابطه شناسایی و دستگیر شد، افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، به سرقت گوشی موبایل اعتراف کرد و گوشی مسروقه پس از شناسایی مالباخته، تحویل داده شد.