به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در آیین افتتاح ۴ پروژه عمرانی و تولیدی گفت: طرح‌های عمرانی افتتاح شده شامل پروژه خیابان سازی، پروژه تامین روشنایی خیابان مس دو و پروژه تامین تلفن ثابت و اینترنت adsl در تمامی خیابان‌های شهرک‌های صنعتی ورزقان است.

نیرومند اسکویی افزود: پروژه خیابان سازی با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان انجام گرفته که طول آسفالت این خیابان یک کیلومتر است.

او هدف از افتتاح این پروژه را دسترسی تمامی واحد‌های مستقر در این شهرک به آسفالت عنوان کرد.

او گفت: همچنین طول پروژه تامین روشنایی خیابان مس دو، ۲۵۰ متر بوده که برای این پروژه حدود ۱۷۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

نیرومند اسکویی با بیان این‌که با افتتاح پروژه تامین تلفن ثابت و اینترنت adsl در تمامی خیابان‌های شهرک صنعتی ورزقان خط تلفن و اینترنت برقرار شده است، گفت: برای این پروژه نیز ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح یک واحد تولید سولفید سدیم جهت مصرف مس سونگون در شهرک صنعتی ورزقان، گفت: برای این پروژه هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که برای ۱۳ نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر به صورت غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی میزان تولید سالانه این واحد صنعتی را ۲۴ هزار تن عنوان کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان