به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، درآستانه اردیبهشت ماه و در روزهای آغازین سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، بازارچه مرکزی دانش آموزی در اهر با حضور فرماندار، مسئولین شهر و مدیر آموزش و پرورش در سالن شهید جوانی دبیرستان شهید مدرس افتتاح شد.

سید محمد عابدی، فرماندار اهر ضمن تحسین تولیدات دست ساز دانش آموزان، این فعالیت ها را نماد عینی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام برد و افزود: بها دادن به نیرو های جوان و تحصیل کرده زمینه ساز رشد و شکوفایی صنعت تولید در کشور را مهیا می سازد و به تبع آن اشتغال فراهم می شود.

جعفر شجاعی، مدیر آموزش و پرورش اهر نیز در حاشیه افتتاح این بازارچه گفت: این بازارچه با رویکرد کارآفرینی و در راستای سومین جشنواره نوجوان خوارزمی و با هدف آشنایی دانش آموزان دوره اول متوسطه با کسب و کار و حرف و مشاغل برگزارگردید که در آن دانش آموزان ضمن به نمایش گذاشتن دست سازه های خویش، محیط کسب و کار را نیز تجربه می نمایند.

گفتنی است دراین جشنواره مدارس پسرانه معلم، علامه حلی ۱، شهید باهنر،رکوشا، امام جواد (ع)، امام رضا (ع)، شهید ریحانی، شهید مدنی و  مدارس دخترانه کوثران، شایان، خلیج فارس، شهید بیگلری ۱ و ۲، بهاران، فرزانگان ۱، کوثر، شهید رجایی و الزهرا دست سازه های دانش آموزان خویش را به مدت دو روز در معرض عموم قرار داده اند.