اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه
کد خبر : 41986
یکشنبه - 19 بهمن 1399 - 13:15
فرماندار اهر :

بانک‌ ها در پرداخت تسهیلات به بانوان مانع‌ تراشی نکنند

فرماندار اهر با انتقاد از مانع‌تراشی برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به بانوان کارآفرین، بر حمایت همه جانبه از این قشر جامعه تاکید کرد.

بانک‌ ها در پرداخت تسهیلات به بانوان مانع‌ تراشی نکنند

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رسول خدابخش روز یکشنبه در آیین تجلیل از بانوان شاغل و کارآفرینان بخش کشاورزی شهرستان اهر گفت: هیچ یک از بانک‌ها حق ندارند تسهیلات درخواستی از سوی بانوان را رد کنند بلکه مکلف به پرداخت تسهیلات به بانوان هستند.

وی از احیای کارگروه امور بانوان و توانمندسازی بانوان کارآفرین در این شهرستان خبر داد و گفت: بی‌توجهی به بانوان مستعد در حوزه تولید و کارآفرینی تبعات جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

فرماندار اهر همچنین از حمایت همه‌جانبه از بانوان کارآفرین و تولیدکننده در این شهرستان خبر داد و افزود: صندوق کارآفرینی امید به بانوان کارآفرین و کسانی که توان اشتغال‌زایی دارند تسهیلات پرداخت می‌کند.

خدابخش همچنین با اشاره به نقش و اهمیت روستاها و بانوان روستایی در تولید و اشتغالزایی گفت: بیشتر مشکلات تولیدی و اشتغالزایی در جامعه ناشی از بی‌توجهی به مقوله تولید در روستاهاست و برای اینکه گره از موانع و مشکلات جامعه باز کنیم لازم است تا جایگاه روستاها در حوزه تولید احیا و تقویت شود.